Danke Vielmal !

Ein wirklich toller Abschluss in meinem Gästebuch danke vielmal Gesa! Und danke auch an alle anderen die meine Homepage tatkräftig mitverfolgt haben. Ich hab euch alle Lieb!

Mis Johr z Neuseeland esch verbii und ergendöpper hed sech en spass erlaubt mis Gästebuech z verschmutze ech hans drum gsperrt!

Kommentare: 123 (Diskussion geschlossen)
  • #123

    Gesa (Montag, 10 Oktober 2016 11:38)

    Liebe Silvana,
    auch ich möchte dir einen kleinen Abschiedsgruß auf deiner Homepage hinterlassen.
    Du weißt wie sehr ich dich mag und wie dankbar ich dafür bin, dass du hier warst.
    Du hast mir den Einstieg so schön gemacht und den Abschied so schwer!
    Aber ich denke, weil wir in so kurzer Zeit so gut miteinander auskamen, dass wir uns in der Schweiz oder in Deutschland wieder sehen werden!
    Du weißt ja, dass ich nicht so der Reise-Typ bin, aber für einen Urlaub bei dir würde ich das ganze nochmal auf mich nehmen.

    Wir hatten so viel Spaß miteinander und haben echt viel gelacht. Auch wenn es mal blöde Situationen gab, wir waren uns nie lange böse. Denn nur mit dir machte die Arbeit erst richtig Spaß (best worker buddy halt :-))!
    Ich weiß gar nicht was ich gemacht hätte, wenn du nicht da gewesen wärst. Du hast alle Leute zusammen gebracht und warst immer offen und herzlich (auch in meiner schwierigen und traurigen Phase hast du mir trotzdem ein Lächeln aufs Gesicht gezaubert!)

    Ich denke du wirst hier vielen Leuten lange in Erinnerung bleiben und sie müssen sich erst an eine Zeit ohne dich gewöhnen.
    Bleib so wie du bist, denn so bist du wunderbarer Mensch!
    Danke nochmal für alles! Hab dich lieb,
    deine Gesa

  • #122

    Andi Steinmann (Samstag, 01 Oktober 2016 10:02)

    Na klar, ganz fein schreibe ich mich nochmal in dein Gästebuch rein, hoffe dich erfreut's, ich mein...!
    Ich schreibe gerne, bedenkt, in ein wenig reimen gelenkt.
    Da kann schon mal eine Stunde vergehen, bis im Gästebuch ein paar Zeilen stehen.
    Deine grosse Reise wird bald zuende sein und du wirst "hoffe ich" wieder in der Schweiz sein!
    Neuseeland geniesst du in vollen Zügen und hast, soll so sein , auch viel Vergnügen!
    Wünsche dir noch viele solch' schöne erlebnise und viele zufriedene ergebnise!
    Sende noch einmal ein "dank" und ein gruss in die weite Ferne, das tue ich herzlich gerne! Alles Gute!
    Ein kleiner "wink", ein netter Gruss, ein herzliches Lachen, kann andern viel Freude machen.

    Bis bald mal wieder....

  • #121

    Sibylle Kirchhofer (Freitag, 09 September 2016 22:24)

    Hoi Silvana,
    nun nahm ich mir wieder mal so richtig Zeit und habe deine ganzen Einträge, die ich noch nicht gesehen habe, durchstöbert :-). Es ist einfach genial, vor allem erfreute ich mich an den sehr schönen Fotos. SUPER !!!
    Nun ist bei dir ja wirklich bald Endspurt angesagt, bevor es soweit ist, kannst du die Neuseeland Zeit ja nochmals in vollen Zügen und hoffentlich unbeschwert und glücklich geniessen. Freust du dich?
    Auf jeden Fall wünsche ich dir alles Liebe und nur das Beste und grüsse dich ganz herzlich
    Sibylle

  • #120

    Papi (Montag, 29 August 2016 10:21)

    Hallo Silvana und Fabienne
    wie geht es in Neuseeland ich freue mich so auf unsere Reise und bin auf unserem Betrieb überall am vorbereiten dass es für Martina und die Angestellten einfacher geht die Tiere zu betreuen während unserer Abwesenheit,habe noch wenig von Fabiennes Farmerfamilie und Farm gesehen,hat sie keine Photos gemacht
    Lieber Gruß Papi

  • #119

    Andi Steinmann (Samstag, 27 August 2016 18:19)

    Hey Silvana
    Im August hat sich noch keiner in dein Gästebuch eingetragen, das ist ja zum "klagen"!
    Da bemühe ich mich, dir wieder mal was rein zu schreiben. Und ein paar Minuten auf deiner Homepage zubleiben.
    Ich finde es nach wie vor spannend auf deiner Webseite. Mir gefallen vor allem deine Fottos von Neuseeland. Sie sind für mich ein eindruck, wie rissig, spannend und interessant Neuseeland ist!
    Wenn sich deine Fottos selber schieben, find ichs am besten. Dann komm ich automatisch zum nächsten. Kann dann locker vor dem Bildschirm sitzen, ohne an denn Fingern zu schwitzen! Ab und zu muss ich stoppen, weil es zügig vorwärts geht und das nächste Fotto schon vor der Nase steht!
    Ein grosses Kompliment auch von mir, für deine Hompage!
    Auch wenn dein Neuseelandtrip langsam dem ende entgegen geht, hast du doch sehr viele neue Erfahrungen erlebt!
    Ich will sagen du hast sehr viel mut, da zeig ich dir "Respekt" und hebe meinen Hut!
    Wer im Leben was "wagt" , der kann sein weg auch gestallten.
    Und, wie du es machst, dabei auch andere ,wie mich, noch unterhalten! Vielen dank!
    Wünsche dir, wie immer eine gute Zeit!
    Verbleibe bis zur nächsten Gelegenheit...
    Herzliche Grüsse


    Bin leider nicht regelmässig auf deiner Webseite!

  • #118

    Anita Kaufmann (Samstag, 16 Juli 2016 23:27)

    Hallo liebi Silvana
    Ich danke dier vo Härzä für din Bsuech bi üs i de Schwiiz.
    Es hed so guet tah dich wieder mal in natura z erläbe und du hesch üs alli sehr glücklich gmacht mit dim Überraschigsbsuech.
    Ich hoffe du bisch in Neuseeland guet acho und wünsche dier nu ganz schöni und spannendi Ziit bi de Kiwis.
    Vo Härzä liebi Grüess
    vom Mami

  • #117

    Gesa Schröder (Donnerstag, 23 Juni 2016 09:23)

    Hallo Silvana!
    Eine super Seite hast du hier, ein guter Einblick für mich für die nächste Zeit auf der Farm!
    Ich freue mich schon, bis bald! :)

  • #116

    Silvana (Sonntag, 19 Juni 2016 08:51)

    Heey er liebe!
    Es freut mi soo dases au nach 7 Mönet und 20 Täg no Emmer neui Gästebuechiiträg get. Ech ha kei ahnig wie vell lüt uf minere Homepage send ech mage euch die Anonymität au gönne. Es esch halt eifach so das die wo sech im Gästebuech iiträged mer somet no vell en grösseri Freud mached. Dur das verlüri d motivation zum Homepage mache ned nebem strenge Arbetsalltag momentan. Danke vellmal er send absolut amazing!

  • #115

    Leandra (Dienstag, 07 Juni 2016 19:10)

    Hallihallo :)

    Be jetzt grad set längerem weder do uf dinere Website gsi ond ha drom welle säge, dass du das echt toll machsch! Es esch emmer rüdig interessant dini Iträg z lese ond all die tolle Fotis a zluege. Mach witer so :')

    Liebi Grüess vo de regnerische Schwiiz -.-

    Leandra

  • #114

    Andrea Kaufmann (Donnerstag, 02 Juni 2016 16:38)

    Liebi Silvana
    Ech han mega freud ah dine Bilder wo du ufeladish. Ha fast echli s gfühl au dete z sii :D Ech freu mi sho mega riesig of de obig wo mer zäme ih s tanzlokal gönd wenn de du weder ih de schwiz besh. Lueg also das s tanze ned verlersh z neuseeland ;)
    Alles gueti witerhin! <3 Andrea

  • #113

    Miriam Ulrich (Montag, 23 Mai 2016 18:37)

    Hallo Silvana
    Be dem Räge Wätter wo mer grad i de Schwiiz höt händ, han ech weder mol Ziit gha dini Homepage dörstöpere. Esch esch mega interessant was du alles Machsch ond dine Fötelis send de Hammer. Ech wönsch der wiiterhin gueti Ziit ond ned allzo chalts Wätter.

  • #112

    Anita Kaufmann (Donnerstag, 19 Mai 2016 23:00)

    Hallo Silvana
    Super, dini Hompage hed früsche Wind übercho!
    D' 1/2 Time Site isch sehr intressant, ha grad s'Gfühl gha ich erläbes oi chli mit. De Herbst chunnt nöcher, es isch nur nu üse Summer dezwüsche, gniess dini Neuseeland- Täg nu i volle Züge. Danke für d'Brichte und Föteli vo dine Erläbnis in Neuseeland es isch schön dich glücklich z'gesh.
    Vo Härzä
    dis Mami Anita

  • #111

    Franziska Rölli (Dienstag, 10 Mai 2016 09:54)

    Sali Silvana
    Es freut mi, dass weder gsond ond monter besch. Im Osland Schwizer z'träffe esch emmer schpeziell ond en Ufschtöuer :-) Wönsch der för die zwöit Höufti vo dim Ufenthalt noeinisch mendischtens äbesoföu tolli Erläbnis.
    En liebe Gruess
    Franziska

  • #110

    Papi (Montag, 09 Mai 2016 14:29)

    Hallo Silvana
    Jetzt isch d Luga scho weder dore veli Lüüt hend noch de Meitli gfrogt wo ame gserviert hend chasch mol of luga .ch go beldli aluege vo dere luga 2016
    gruss papi

  • #109

    Mami (Mittwoch, 20 April 2016 20:18)

    Hallo Silvana
    Gaht di Fotoapparat nu?
    Wenn ja, freued mier üs uf die nächste spannende Bilder vo dier. ☺☻☺

  • #108

    Claudia Stöckli (Montag, 28 März 2016 13:12)

    Hallo Silvana

    Echt cool, was du do alles erläbsch. Han grad dini Tagebuch ihträg gläse.
    Wönsch der no en ganz e gueti Ziit in Neuseeland und velli tolli Gschechte
    wod di s Läbe lang dra chasch erinnere.

    Claudia

  • #107

    Papi (Mittwoch, 23 März 2016 13:21)

    Silvana ich ha weder s'neuscht im Gästebuech gläse,es esch en zit gsi voller Emotionen und Gefühle aber mer werd halt nor einisch 20i und das no z Neuseeland das beder ächt nidisch gnüss es und bis snöchscht mol. Papi

  • #106

    Silvana Kaufmann (Donnerstag, 17 März 2016 16:58)

    Hallo Silvana habe Deinen Stuhl persöndlich polliert,hi hi ,freue mich Dich bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.ps noch nachträglich alles gute zum Geburtstag
    René

  • #105

    Sandra (Dienstag, 15 März 2016 14:50)

    Hallo Silvana
    Vüu vüu z spät wünsche ou mir dir no aus Guete zu dim 20. Geburtstag
    Gniess di schöni Zyt z Neuseeland
    Ganz liebi Grüess
    Sandra und Hans

  • #104

    papi (Montag, 14 März 2016 01:04)

    Silvana ich hoffe du chasch die musig ä chli gnüsse womer der gschekt hend mer wünsched der jetz weder en chli e ruhigeri zit da ja martina ufem heiweg isch bis bald papi

  • #103

    Steiger Hans (Samstag, 12 März 2016 09:45)

    Salü Silvana
    jetzt bin in wieder auf deine Homepage gekommen. Ich gratuliere dir nachträglich zu deinem Geburtstag und wünsche dir alles Gute, viel Freude in Neuseeland und dann wieder beim Musizieren bei uns in der FMB. Herzlichen Dank für die Karte, die ich zu meinem Geburtstag von dir erhalten habe.
    Liebe Grüsse
    Hans

  • #102

    Natalia (Dienstag, 08 März 2016 13:10)

    Kukuseli Silvana,
    Zu dim 20. geburtstag au mit echli verspötig (naja, du kennsch mi doch) wünsch ich der alles liebi und gueti. Viel liebi, glück und gsundheit.
    Gnüss dini ziit und lueg guet zu der!!!!

    Ganz liebi grüess Natalia,Marc und familie Suter

  • #101

    Astrid (Dienstag, 08 März 2016 12:39)

    Hey Silvana
    Nochträglech gratuliere ech der zo dim Gebortstag. Hoffe heschne rechtig chöne fiire. ;)
    Liebs Grüessli
    Astrid

  • #100

    Rita Kronenberg (Dienstag, 08 März 2016 07:52)

    Hallo Silvana
    Ich wönsche Dir nochträglech alles gueti zum Gebortstag. Schön hesch es uf de Ranch.
    Blib gsond ond bis gliiieh weder i de FMB
    Liebi Gruess us de Schwiiz
    Rita

  • #99

    Alois (Dienstag, 08 März 2016 06:32)

    Hoi Silvana
    E chli verspötet aber ned weniger härzlech gratuliere ech der zom Gebortstag.
    alles gueti blig gsond ond bes bald i de FMB

    En Gruess u de verschneite Schwiz

    Alois

  • #98

    Marusca (Montag, 07 März 2016 23:50)

    Liebi Silvana

    Ou vo mer alles Gueti zo diim Gebortstag!!! Gniess diini Ziit in Neuseeland, sii werd garantiert z'schnell verbii sii!
    Mach das Abentür onvergässlech ond due der so vell Erennerige schaffe wie nor möglech! :)

    Ganz liebi Grüess ond nomol alles, alles Gueti!

    Marusca

  • #97

    Sabbi (Montag, 07 März 2016 23:03)

    Meinen allerherzlichsten Glückwunsch zu Deinem 20. Geburtstag, den Du in Neuseeland erleben darfst, sende ich Dir aus unserem schönen Sauerland :-)
    Ich hoffe Du hast Deinen Tag hochleben & ihn unvergesslich werden lassen.
    Auf ein Wiedersehen, vielleicht in der Schinkenstraße? ;-)
    GLG Sabbi - Ps. Cool, dass wir uns kennen gelernt haben.

  • #96

    Antonia (Montag, 07 März 2016 22:32)

    Hi Silvana

    Ech wönsche der vel Glöck zum Gebortstag ond e schöni zit in Neuseeland :)

    Liebi grüess Antonia

  • #95

    liebste schwösterli (Montag, 07 März 2016 22:30)

    heute morgen oh du Schreck
    ist die 19 nun ganz weg.
    Teeniezeiten sind vorbei
    der Ernst des Lebens beginnt mit ZWEI!
    Doch ZWEI und NULL , das ist noch nett,
    ZWANZIG Plus wird richtig fett!
    alles alles gueti ha di gärn

  • #94

    Amy (Montag, 07 März 2016 22:24)

    Heyy Silvana

    Ech wönsche der vöu glöck zum Geburtstag... :)

    Ond na en schöne ufenthalt in Neuseeland

    LG Amy

  • #93

    Laura Kottmann (Montag, 07 März 2016 22:23)

    Alles gueti zom Gebortstag

  • #92

    Barkita (Montag, 07 März 2016 22:00)

    Guten morgen Silvana.
    Zu spät, aber hier hättest du immer noch Geburtstag, also gratuliere ich dich noch ganz herzlich! Ich wünsche dir noch eine superschöne Zeit. Wenn ich die Fotos sehe, gefällt es dir glaub ich sehr gut. Weiter so!
    liebe Grüsse
    Barkita

  • #91

    Fäbiii (Montag, 07 März 2016 21:29)

    Hey alles alles gueti au vo mir ...
    Ich freu mich riiesig widr mit dir in usgang z gaa .. zerscht z neuseeland und de widr ide schwiiz. Bin froh so tolli schwöschtere z haa.. ich ha üch sooo doll lieb.

    Schöni ziit und bis bald

  • #90

    Chantal Lustenberger (Montag, 07 März 2016 21:18)

    Zo dim runde 20.gish wönshii dr vo härze alles gueti :)
    Wiiter hend shöni täg in Neuseeland.
    Ganz liebi gruess Chanty & Dani

  • #89

    Fam. Tonazzi (Montag, 07 März 2016 20:55)

    Hoi Silvana

    Vöu Glöck zom Gebortstag.

    Hebs no guet zNeuseeland

    Liebi Grüess

    Familie Tonazzi

  • #88

    Anita Kaufmann (Montag, 07 März 2016 20:33)

    20.05 Uhr vor 20 Jahren!
    4.060kg Sonnenschein, 52 cm Glück,
    ein wunderhübsches Baby, dass alle mit ihrem Lächeln um die Finger wickelt.
    Liebe Silvana ich wünsche dir von ganzem Herzen alles Liebe zum 20. Geburtstag.
    Wenn ich deine Neuseeland-Fotos anschaue weiss ich, unsere wunderhübsche Silvana ist immer noch der glückliche Sonnenschein von damals.
    Herzlich liebe Grüsse vom Mami Anita

  • #87

    Familie Bättig (Montag, 07 März 2016 20:13)

    Liebe Silvana
    Wir hoffen Du durftest ein ganz toller runden Geburtstag in Neuseeland feiern. Von herzen wünschen wir Dir alles Liebe und Gute auf Deinem weiteren Lebesweg! Du hast ganz tolle Fotos auf Deiner Hompage!
    Liebe Grüsse von Yvonne, Willy, Markus, Lukas, Claudia, Karin, Manuela und Daniela

  • #86

    Nicole (Montag, 07 März 2016 20:00)

    Hoi Silvana

    Alles alles gueti zu dim Gebortstag! Ond witerhen en gueti Ziit z Neuseeland!!

    Bes gli ide Fäudmusig :-)

    Liebe Gruess
    Nicole

  • #85

    Bühlmann Patricia und Stephan (Montag, 07 März 2016 19:38)

    Liebe Silvana,
    "Happy Birthday!!!" Wir wünschen Dir alles Liebe und Gute zum Geburtstag!!!
    Wir hoffen, es läuft Dir gut da drüben und kannst die Zeit "down under" geniessen.
    Und da wir Dich in der Feldmusik vermissen, freuen wir uns natürlich auch, wenn du dann bald wieder mitspielst :)
    Also dann, weiterhin viel Spass, liebe Grüsse Patricia und Stephan

  • #84

    Anita Kaufmann (Montag, 07 März 2016 19:16)

    Hoi Silvana
    Auch wir vom Waldhof möchten dir gerne zum Geburtstag gratulieren.
    Einfach damit du weisst dass in der kleinen Schweiz Menschen sind die an dich Denken.
    Anita, Hanspeter, Jasmin, Sarah, Corinne und Stefan

  • #83

    ???? (Montag, 07 März 2016 19:10)

    ???? ungloublech us jedem egge vor Schwitz gets Glökwönsch
    ich möchtmi denne au aschliesse und alli wo om mech ome sind
    Gruss aus ????

  • #82

    Familie Käser (Montag, 07 März 2016 18:54)

    Liebi Silvana
    zo dim runde Geburi gratuliere mer der vo ganzem Härze! Mer wönsche der no veli intressanti, abentürlichi und schöni Stunde in Neuseeland. Bem Föteli aluege chöme veli Erinnerige a eusi Hochzitsreis weder före... Super, das du Muet gha hesch, dich of das Abentür, die Läbesschuel i zloh!
    Veli liebei Grüess us Oberflachs
    Brigitte, Stefan, Sandro, Lea, Marco und Sara

  • #81

    Fischer André (Montag, 07 März 2016 17:42)

    Wönsche der auess gueti zo dim Gebortstag. Gloube bi der esch jo dä scho döre, aber haut demfau nochträglech no. schöni zit no lg andre

  • #80

    Sandra (Montag, 07 März 2016 13:20)

    Liebi Silvana

    Ech wönsche der alles alles gueti zom Gebori, fiir schön denn du wersch nome einish 20 :) Ech wönsche der no ganz en schöni ziit in Neuseeland und freue mech wemmr eus wedr mol met de Meli ergendwo träffed wenn du zrogg besh....

    Ganz en liebe gruess au vo minere Family

  • #79

    Meili Agnes (Montag, 07 März 2016 12:43)

    Au us em Züribiet schicket mir alli gueti Wünsch zum Geburtstag. Soo wiit wäg vo dehei dörfsch Du Din runde Geburtstag verbringe. Mir wünschet Dir alles Gueti, Glück, Gsundheit und unzähligi wunderschöni Stunde!!! Mir freuet Eus, Dich ändi Jahr am Chlausbrunch wiederzgsee!
    Herzlich Agnes, Rolf, Julia und Simon

  • #78

    Miriam Ulrich (Montag, 07 März 2016 11:12)

    Liebe Silvana
    Heute morgen - oh du Schreck -
    ist die 19 nun ganz weg.
    Teeniezeiten sind vorbei -
    der Ernst des Lebens beginnt mit ZWEI!
    Doch ZWEI und NULL , das ist noch nett,
    ZWANZIG Plus wird richtig fett!
    Drum freu’ dich auf die neue Zahl -
    glaub mir - es ist keine Qual.

    Herzliche Glückwünsche zum 20. Geburtstag!
    Ond fier no schön wiiter.

  • #77

    Simon Neuenschwander (Montag, 07 März 2016 11:09)

    Happy B -day alles gueti zu dim 20 Geburtstag !! und nah ganz ehn gueti Ziet in Neuseeland☺

    Liebi Grüess vom Menzberg

  • #76

    Sandro Baumann (Montag, 07 März 2016 10:11)

    HAPPY BIRTHDAY!!! Alles Gute zum 20. Geburtstag

  • #75

    Agnes Steinmann (Montag, 07 März 2016 09:44)

    Hoi Silvana

    Zo dim 20. Gebortstag wönschi der vöu Glöck, ganz vöu Fröid wiiterhee of dim Neuseelandtrip ond dass dä Gebortstag so rechtig chasch uskoschte. Speziell, dä bsonderi Tag wersch secher nie vergässe; wo d'gse besch ond was erläbt hesch.
    Alles, alles Gueti ;-)

    Agnes ond Fameli usem liecht verschneite Buttisholz

  • #74

    Tety_Tat (Montag, 07 März 2016 09:44)

    Hallo Schatzeli <3
    Yes, my german is bad to write on it so i write in English.
    From all my heart I wish you stay the whole your live as you are. That Girl witch bring light in lives her freunds, that Girl witch always smiles and always brings happines.
    You are the most charming and wonderful girl what can I met.
    LOve U all my heart and miss U.

    Viel Glück zum Geburtstag mis Sisi :* <3
    liebe und freundliche Grüss Tetiana aus Ukraine